Συμβουλές

Συμβουλές για την υγεία της επιδερμίδας για το φθινόπωρο και τον χειμώνα

Τι αγαπάμε περισσότερο στο φθινόπωρο; Να δοκιμάζουμε την πρώτη μπουκιά από ένα γλυκό, ζουμερό μήλο; Να περπατάμε στον καθαρό αέρα πάνω στα κόκκινα φύλλα; Σίγουρα, ναι! Το ξηρό, σκασμένο δέρμα;  Όχι και τόσο. Αλλά ακριβώς όπως τα φύλλα στεγνώνουν, στο δέρμα μας συμβαίνει το ίδιο.

Πρόκληση #1: Ξηρότητα

Οι ψυχρότερες θερμοκρασίες έξω και ο ξηρός, θερμαινόμενος αέρας στο εσωτερικό μπορεί πραγματικά να  βλάψει την επιδερμίδα μας. Τώρα υπάρχει λιγότερη υγρασία στον αέρα, οπότε πρέπει να προσθέσουμε περισσότερη στο δέρμα μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το φθινόπωρο είναι μια καλή στιγμή για να μεταβούμε σε μια πιο βαριά ενυδατική κρέμα από αυτή που χρησιμοποιούμε το καλοκαίρι. Επιπλέον, ακόμη κι αν ο αέρας έξω είναι ξηρός, δεν χρειάζεται να είναι και ο αέρας στο σπίτι μας! Επενδύστε σε έναν υγραντήρα και νιώστε τη διαφορά στην υγεία και στο δέρμα σας.

Πρόκληση #2: Ερεθισμός

Όταν το δέρμα μας είναι πιο ξηρό, ερεθίζεται πιο εύκολα, οπότε απολεπίζεται εύκολα. Έτσι, κάνουμε πίλινγκ μία ή δύο φορές την εβδομάδα, ενώ παραλείπουμε τα καυτά ντους καθώς δεν κάνουν καλό στην επιδερμίδα σας.

Πρόκληση #3: Δυσχρωμίες

Μετά από ένα μακρύ, ζεστό καλοκαίρι, μπορεί να παρατηρήσουμε περισσότερες φακίδες ή ηλιακές κηλίδες στο δέρμα μας. Το φθινόπωρο είναι μια καλή στιγμή για να επισκεφτούμε έναν δερματολόγο ώστε να βεβαιωθούμε ότι το δέρμα μας δεν έχει υποστεί βλάβη από την έκθεση στον ήλιο. Και μιλώντας για τη ζημιά από τον ήλιο, οι ακτίνες UV είναι ισχυρότερες το καλοκαίρι, αλλά είναι παρούσες όλο το χρόνο, οπότε φοράμε αντηλιακό το φθινόπωρο και το χειμώνα. Επιλέγουμε ένα με SPF 30 και το φοράμε κάθε μέρα, ακόμα και αν δεν έχει ήλιο.

 

Γιατί το δέρμα μας χρειάζεται ωμέγα λιπαρά το φθινόπωρο και τον χειμώνα

Τα υγιή λίπη βοηθούν να ενυδατωθούμε από μέσα. Για να πάρουμε περισσότερα από αυτά, μπορούμε να γεμίσουμε το πιάτο μας με λιπαρά ψάρια (όπως σολομό και τόνο), αβοκάντο, καρύδια και σπόρους chia ή με τον αγαπημένο μας τρόπος κατανάλωσης των ωμέγα… το βραβευμένο μας Udo’s Oil 3 • 6 • 9 Blend.

Το Udo’s Oil 3 • 6 • 9 Blend είναι ένα φυτικό, βιολογικό, μη ραφιναρισμένο μείγμα ελαίων από πιστοποιημένο βιολογικό λινάρι, σουσάμι, ηλίανθο, καρύδα, νυχτολούλουδο, ρύζι και φύτρο βρώμης. Παρέχει πολυακόρεστα ωμέγα-3 και ωμέγα-6 απαραίτητα λιπαρά οξέα σε αναλογία 2 προς 1.

Τα βασικά λιπαρά οξέα βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματος ενισχύοντας τις κυτταρικές μεμβράνες και βελτιώνοντας την ικανότητά τους να συγκρατούν νερό. [1] Τα έλαια από λινάρι και νυχτολούλουδο είναι ιδιαίτερα φιλικά προς το δέρμα. Πως το ξέρουμε; Από επιστημονικές έρευνες.

Μια μελέτη ανασκόπησης διαπίστωσε ότι σε 12 από τις 15 μελέτες που εξετάστηκαν, τα ωμέγα-3 ήταν αποτελεσματικά στη μείωση του σοβαρού ερεθισμού της επιδερμίδας, και την σταδιακή επαναφορά της υγείας της.*[3], [4] Πολλαπλές μελέτες βρήκαν επίσης ότι το έλαιο νυχτολούλουδου ελαττώνει τη φαγούρα και βοηθά το ξηρό δέρμα, τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά.*[5], [6], [7], [8]

 

Λινάρι και Νυχτολούλουδο: Καλύτερα μαζί

Ακόμα καλύτερα: υπάρχουν ενδείξεις ότι το λινέλαιο και το έλαιο νυχτολούλουδου λειτουργούν ακόμη καλύτερα όταν τα παίρνουμε μαζί. Αυτό συμβαίνει επειδή το λινάρι παρέχει τα ω-3 ALA, ενώ το έλαιο νυχτολούλουδου παρέχει το ω-6 GLA-και το σώμα μας χρειάζεται τόσο ωμέγα-3 όσο και ω-6 για να λειτουργήσει. Δύο μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο συνδυασμός GLA και EPA βοηθά στην ανάπτυξη μιας υγιούς απόκρισης στις φλεγμονές.*[9], [10] Αυτά είναι καλά νέα για το δέρμα!

 

Το Udos Oil  3 • 6 • 9:

Πιέζεται σε περιβάλλον απουσίας φωτός, ελεγχόμενης θερμοκρασίας, χωρίς οξυγόνο για βέλτιστη φρεσκάδα

Είναι παρασκευασμένο αποκλειστικά με βιώσιμα, φυτικά συστατικά

Είναι μη ΓΤΟ, βιολογικό, vegan και φιλικό προς την κετογονική διατροφή

Τώρα μπορείτε να νιώθετε τόσο άνετα στο δέρμα σας όσο στα φθινοπωρινά πουλόβερ σας!

 

References

[1] Bouchez C. Want healthy skin? Feed it well. WebMD. 2021. https://www.webmd.com/beauty/features/want-healthy-skin-feed-well#1

[2] Millsop JW, et al. Diet and psoriasis: Part 3. Role of nutritional supplements. J Am Acad Dermatol. 2014 Sep;71(3):561-69. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4134971/

[3] De Spirt S, et al. Intervention with flaxseed and borage oil supplements modulates skin condition in women. Br J Nutr. 2009 Feb;101(3):440-5. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18761778/

[4] Neurkam K, et al. Supplementation of flaxseed oil diminishes skin sensitivity and improves skin barrier function and condition. Skin Pharamcol Physiol. 2011;24(2):67-74. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21088453/

[5] Morse PF, et al. Br J Dermatol. 1989 Jul;121(1):75-90. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2667620/

[6] Schalin-Karrila M, et al. Br J Dermatol. 1987 Jul;117(1):11-9. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3307886/

[7] Bordoni A, et al. Drugs Exp Clin Res. 1988;14(4):291-97. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3048953/

Συμβουλές για την υγεία της επιδερμίδας για το φθινόπωρο και τον χειμώνα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σχετικά Νέα