Συμβουλές

Καταπολεμήστε τη μελαγχολία του Ιανουαρίου!

Τον Ιανουάριο αρκετοί από μας νιώθουμε μελαγχολία. Λίγο τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια που σβήνουν μαζί με τη γιορτινή διάθεση, λίγο οι μέρες που είναι ακόμα μικρές, λίγο οι λογαριασμοί που μας ξαναθυμούνται και οι προθεσμίες που ξανακάνουν ηχηρή την ύπαρξή τους, μας επηρεάζουν αρνητικά.

Είθισται η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου να θεωρείται ότι είναι η ημέρα που συγκεντρώνει στο μεγαλύτερο βαθμό όλες τις παραπάνω αρνητικές παραμέτρους και έχει το προσωνύμιο «Blue Monday». Μάλιστα έρευνες δείχνουν ότι τη συγκεκριμένη ημέρα αυξάνεται το ποσοστό των αυτοκτονιών.

Τι μπορείτε να κάνετε για να προσπεράσετε τη μελαγχολία του Ιανουαρίου;

Αφήστε πίσω το γκρίζο. Βάλτε τα θεμέλια μιας καλής χρονιάς με απλούς τρόπους:

  1. Καταστρώστε Σχέδιο

Κλειδώστε για τη νέα χρονιά στόχους για τη βελτίωση της υγείας σας, ώστε να προλάβετε το συναισθηματικό στρες που έρχεται μετά τις διακοπές. Καθίστε κάτω με ένα στυλό κι ένα χαρτί και σημειώστε ιδέες για υγιεινές συνταγές, λίστες για ψώνια, δραστηριότητες κ.λπ., που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα της καθημερινότητας και της ζωής σας συνολικά.

  1. Μπείτε σε μια ομάδα

Με ό,τι κι αν ασχολούμαστε, η υποστήριξη είναι το κλειδί της διάρκειας, ειδικά όταν το αρχικό κίνητρο αρχίζει να φθίνει. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει να κάνετε κοινές δραστηριότητες με έναν φίλο ή να γραφτείτε σε μια ομάδα, ή να συμμετέχετε σε μια online κοινότητα η οποία θα σας δώσει χώρο για να γράψετε τις εμπειρίες σας. Αυτό το μοίρασμα θα σας εμψυχώσει και θα σας βοηθήσει να κρατηθείτε σε καλό δρόμο.

  1. Ενισχύστε τις προσπάθειές σας

Σκεφτείτε ως μια δυνατή ώθηση για την ανακούφιση από το καθημερινό στρες και την τόνωση του νευρικού σας συστήματος, την προσθήκη του Stressveda. Το Stressveda  είναι μια φόρμουλα αποτελούμενη από το προσαρμογόνο βότανο Ashwagandha που εξισορροπεί την απόκριση του οργανισμού όταν βιώνει στρεσογόνες καταστάσεις κι ένα σύμπλεγμα από φυτικές / οργανικές βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθούν την υγιή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Ανακουφίζει πληθώρα συμπτωμάτων του στρες και  ενισχύει την πνευματική απόδοση και τη μνήμη.

  1. Επιβραβεύστε…εσάς!

Μόλις τα βγάλατε πέρα με μια δύσκολη συνάντηση; Επιτρέψτε στον εαυτό σας να απολαύσει  μια μικρή ανταμοιβή. Κάντε μια επίσκεψη στο ψυγείο, περάστε από το κομμωτήριο, αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε ένα νέο βιβλίο με υγιεινές συνταγές, ή αγοράστε στον εαυτό σας λουλούδια. Οι μικρές ανταμοιβές είναι εξαιρετικός τρόπος για να δώσετε νέα ώθηση στα κίνητρά σας. Ξεκινήστε τη διαδικασία τώρα, δημιουργώντας μια λίστα με πράγματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ανταμείψετε τον εαυτό σας.

  1. Να είστε ευγενικοί με τον εαυτό σας

Θυμηθείτε: σε κάθε κατάσταση η πρόοδος είναι σχετική και μη ψάχνετε την τελειότητα. Η αποτυχία είναι ανθρώπινη, και είναι απλά ένα σημάδι ότι συνεχίζετε να παίρνετε μαθήματα.

  1. Ενεργοποιήστε την έκκριση ντοπαμίνης

Η ντοπαμίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής που μεταφέρει τα καλά κι ευχάριστα συναισθήματα στον εγκέφαλό μας. Η άσκηση, η ενασχόληση με πράγματα που μας ευχαριστούν, όπως πχ. να ακούμε μουσική που μας αρέσει, αυξάνουν τα επίπεδα της ντοπαμίνης στον εγκέφαλο. Το ίδιο πετυχαίνετε όταν κάνετε μια καλή πράξη. Γίνετε εθελοντές! Άλλωστε όταν ασχολούμαστε με τα πραγματικά προβλήματα των άλλων, αναλωνόμαστε λιγότερο με τις δικές μας σκοτούρες ή απλά καταλαβαίνουμε πόσο καλά είμαστε και δεν το ξέραμε! 

  1. Βγείτε στο φως

Ζούμε σε μια φωτεινή χώρα! Το ηλιακό φως μειώνει την έκκριση της μελατονίνης η οποία επιδρά αρνητικά στα επίπεδα της ενέργειάς μας. Κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν η νύχτα είναι μεγαλύτερη, τα επίπεδα της μελατονίνης αυξάνονται και αυτό έχει επίδραση στον ψυχισμό μας.

 

 

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σχετικά Νέα