Νέα, Συμβουλές

Η υγεία της καρδιάς στο επίκεντρο

Όταν αναλογιζόμαστε τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε, εστιάζουμε στο μυαλό μας. Το πρόβλημα είναι ότι το μυαλό μας διαμορφώνεται από τις εμπειρίες μας και  μερικές φορές είναι χαραγμένο από ρουτίνες που δύσκολα ανατρέπονται και από κακές συνήθειες, μερικές από τις οποίες μπορεί να έχουν ακόμα και θανατηφόρες συνέπειες. Οι καρδιακές παθήσεις είναι η πρώτη αιτία θανάτου για τους άνδρες και τις γυναίκες, προκαλώντας το 25% των θανάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθε χρόνο και πολλοί από τους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτές προκαλούνται από ενέργειές μας, όπως το κάπνισμα, η κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών, η αδράνεια, κ.λπ. .

Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με την καρδιά μας.

Εδώ ακολουθούν 3 συνήθειες που ενισχύουν την υγεία σας και μπορείτε να ξεκινήσετε την ενσωμάτωση τους στην καθημερινή ρουτίνα σας σήμερα.

1. Κερδίστε λίγα ΖΖΖ περισσότερο!

Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, αυτό μπορεί να επηρεάσει τα πάντα, από τη γενική υγεία, τα επίπεδα ενέργειας και τη διάθεση. Επίσης σας κάνει πιο επιρρεπείς σε ανθυγιεινές επιλογές, όπως η επιλογή του καναπέ αντί ενός περιπάτου ή του fast food αντί ενός υγιεινού γεύματος. Μια νέα αιτία αυπνίας έχει έρθει πρόσφατα στο φως. Μελέτες έχουν δείξει ότι το μπλε φως που εκπέμπεται από τα τηλέφωνα, τα τάμπλετς, κ.λπ., παρατείνει το χρόνο που χρειάζεται ο οργανισμός για να κοιμηθεί, διαταράσσονται  τα εσωτερικά ρολόγια του σώματος, καταστέλλονται τα επίπεδα της μελατονίνης, καθυστερούν το στάδιο του βαθύ ύπνου REM, και μειώνεται η εγρήγορση. Ορίστε μια ώρα για ύπνο και ρυθμίστε ανάλογα τις συσκευές σας, σκεφτείτε νέους τρόπους για να χαλαρώσετε, ξαναεπισκεφτείτε τη βιβλιοθήκη σας, πηγαίνετε για ένα βραδινό  περίπατο πριν τον ύπνο, ή εξερευνήστε ένα νέο /παλιό χόμπι.

2. Σχεδιάστε ένα βήμα τη φορά!

Όταν πρόκειται να αλλάξετε κάτι στη διατροφή σας ή στη δραστηριότητα σας, να επικεντρωθείτε σε μεμονωμένα πράγματα. Επιλέξτε να ψήσετε αντί να τηγανίσετε το γεύμα σας, προτιμήστε τις σκάλες έναντι του ασανσέρ, κλπ. και για κάθε απόφαση που αντιμετωπίζετε, αναρωτηθείτε: “Σκέφτομαι σωστά για τη  καρδιά μου;”. Όταν μικρά βήματα γίνονται συνήθεια, μπορούν να αρχίσουν να συμβάλουν στην μεγάλη αλλαγή.

3. Δώστε μια ώθηση στην καρδιά σας!

Ξεκινήστε να συμπληρώνετε τη διατροφή σας με το Udo’s QH Plus. Είναι η συμπυκνωμένη μορφή του Συνένζυμου Q10 και λειτουργεί σα μπαταρία ενέργειας για την καρδιά. Σε αυτό οφείλεται η παραγωγή του 95% της παραγόμενης στην καρδιά ενέργειας, παράλληλα δρα αντιοξείδωτικά και διατηρεί υγιή την πίεση του αίματος.

Υποστηρίζει και διατηρεί την καρδιαγγειακή υγεία σε ενήλικες ενώ συνδυάζει τα εξαιρετικής ποιότητας Ω-λιπαρά από λιναρέλαιο της Udo’s Choice.

Η καλή υγεία της καρδιάς συμβάλλει σε μια καλή ζωή. Υγιή βήματα όπως αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να ζήσετε τη δική σας ζωή με όλη την καρδιά σας.

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr

Σχετικά Νέα