Συμβουλές

Η απόλυτη διατροφή για την απώλεια βάρους!

Παρά το γεγονός της βιοχημικής ατομικότητας και ανεξάρτητα από την οποιαδήποτε διατροφή (χορτοφαγική, vegan, κετογονική ή όποια άλλη), όλοι θα πρέπει να καταναλώνουν μια ποικιλία θρεπτικών πυκνών ολικών τροφών και να περιορίζουν την πρόσληψή των εύκολων έτοιμων τροφών. Αυτό μας βοηθά να παραμείνουμε υγιείς, χωρίς ασθένειες και να διατηρούμε υγιή σύνθεση σώματος.

Οι περισσότεροι διαπιστώνουν ότι επωφελούνται σημαντικά επιλέγοντας να τρώνε  πλούσια σε ίνες και χαμηλή σε περιεκτικότητα υδατανθράκων προϊόντα και καλά λίπη. Η υγιεινή διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, που περιλαμβάνει σαλάτες και smoothies με προσθήκη Ω-λιπαρών, μπορεί να είναι ο τέλειος ισχυρός συνδυασμός για να παραμείνετε υγιείς ενώ διαχειρίζεστε το σωματικό βάρος.  Ακολουθούν 7 λόγοι που επιβεβαιώνουν αυτόν τον ισχυρισμό.

Υποστήριξη της διάθεσης και του μικροβιώματος

  1. Η κατανάλωση καθαρών και περιορισμένων σε υδατάνθρακες πράσινων και των πλούσιων σε μέταλλα και φυτικές ίνες λαχανικών διατηρεί το μικροβίωμα (τα καλά και τα παθογόνα βακτήρια που συνυπάρχουν στο σώμα μας) σε υγιή ισορροπία.

Μένουμε σταθερά πιστοί στα οφέλη ενός υγιούς μικροβιώματος!

Αν χρειάζεστε συμπλήρωση φιλικών βακτηρίων δείτε εδώ την εξαιρετική σειρά των προβιοτικών της Flora. Διαθέτει 8 εξειδικευμένα προβιοτικά για κάθε ηλικία και κατάσταση υγείας.

  1. Η παραπάνω διατροφή παρέχει τα απαιτούμενα μέταλλα που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του μυοσκελετικού και του νευρικού συστήματος.

Καταναλώνοντας τακτικά τρόφιμα όπως το λάχανο και το αβοκάντο, λαμβάνουμε τα πολύτιμα μέταλλα κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο ενώ παραμένουμε χαμηλά σε υδατάνθρακες. Τα πράσινα τρόφιμα, όταν τρώγονται καθημερινά, μπορούν να  υποστηρίξουν σημαντικά τη διάθεση, την απώλεια λίπους και τη γενική υγεία για έναν ακόμα λόγο:

  1. Τα φυλλώδη λαχανικά, το αβοκάντο και τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο και τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι πηγές εύκολα αφομοιώσιμου φυσικού φυλλικού οξέος.

Πολλοί από εμάς χρειαζόμαστε μεγαλύτερες από το μέσο όρο ποσότητες φυλλικού οξέος για βέλτιστη μεθυλίωση, επειδή το φυλλικό οξύ είναι το κλειδί για αυτή τη διαδικασία και πιθανά δεν λαμβάνουμε αρκετό από τη διατροφή μας. Έως και το 60% του γενικού πληθυσμού μπορεί να παρουσιάζει οργανική αδυναμία βέλτιστης μεθυλίωσης.

Τι είναι η μεθυλίωση και γιατί είναι σημαντική;

Η μεθυλίωση προκαλεί πολλές βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα, αντιδράσεις που ρυθμίζουν τη λειτουργία του καρδιαγγειακού, του νευρικού και του αναπαραγωγικού μας συστήματος. Η μεθυλίωση μπορεί να επηρεάσει σημαντικές διαδικασίες, ενδεικτικά:

-Τη συνολική αποτοξίνωση, την υγεία του ήπατος και το μεταβολισμό των οιστρογόνων.

-Τον μεταβολισμό του λίπους, την κυτταρική ενέργεια και την παραγωγή νευροδιαβιβαστών.

Ως εκ τούτου, αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο η αφθονία των φυλλωδών λαχανικών βοηθά στην αποτελεσματικότερη εξισορρόπηση ορμονών, σε περισσότερη ενέργεια και κυρίως στο να αισθανόμαστε καλά.

Γιατί μια διατροφή χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, που περιλαμβάνει πράσινα και Ω-λιπαρά είναι εξαιρετική για την καύση του λίπους;

Η καλή μεθυλίωση από μόνη της, δυστυχώς, δεν αρκεί για τον μεταβολισμό του λίπους – ακόμη και σε συνδυασμό με την άσκηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η αποτελεσματική απώλεια λίπους μπορεί να συμβεί μόνο όταν η ινσουλίνη είναι σε χαμηλά επίπεδα. Μπορεί να χρειαστούν έως και τέσσερις ώρες μετά το γεύμα για να πέσουν τα επίπεδα της ινσουλίνης, οπότε η άσκηση εντός αυτού του χρόνου δεν θα προκαλέσει μεγάλη απώλεια λίπους. Μέχρι όμως να έρθει η στιγμή που μπορεί να αρχίσει η καύση του λίπους, η πείνα μπορεί να μας οδηγήσει και πάλι στο φαγητό!

Επομένως, η ενσωμάτωση στη διατροφή μόνο των πράσινων δεν αρκεί. Εδώ έρχεται η ανάγκη για διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

  1. Η πτώση των επιπέδων ινσουλίνης επιτρέπει την καύση λίπους. Το να τρώτε απλά σαλάτα σε μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων δεν είναι η απάντηση. Αυτή είναι η παλιά ιδέα της δίαιτας λιμοκτονίας και ενώ μπορεί να προκαλέσει απώλεια βάρους και λίπους βραχυπρόθεσμα, τελικά θα υποφέρετε από πείνα, αδυναμία και θα βλάψετε τον μεταβολισμό σας. Η προσεκτική χρήση της διαλείπουσας νηστείας ή η προσθήκη υγιεινών λιπαρών μπορεί να βοηθήσει.
  2. Καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα ωφέλιμων Ω-λιπαρών, μειώνουμε το αίσθημα της πείνας και μας δίνεται η ευκαιρία να επιμηκύνουμε το «χρονικό παράθυρο καύσης λίπους». Η κατανάλωση Ω-λιπαρών μας βοηθά να βελτιώσουμε τη σύνθεση του σώματός μας και να μειώσουμε το σωματικό λίπος.

Αυτό σημαίνει ότι μια χορτοφαγική δίαιτα με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά μπορεί να είναι εξαιρετική για την απώλεια λίπους: η σωστή μεθυλίωση που υποστηρίζεται από πράσινες τροφές βοηθά στο μεταβολισμό των λιπών, ενώ η χαμηλή κατανάλωση υδατανθράκων και η μεγάλη κατανάλωση των καλών λιπαρών αυξάνει την καύση του λίπους.

Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω (πολλά Ω-λιπαρά, πολλά πράσινα, λίγοι υδατάνθρακες) είναι πολύ καλός. Ακόμα καλύτερο είναι ότι υποστηρίζει φυσικά τις διαδικασίες απομάκρυνσης των «απορριμμάτων» του σώματος.

  1. Το να κάνετε μια δίαιτα γεμάτη χόρτα και αποτοξινωτικά βότανα βοηθά στη βελτιστοποίηση της αποτοξίνωσης και του μεταβολισμού των αποβλήτων και των υπερβολικών ορμονών, βοηθώντας μας να νιώθουμε καλύτερα και να αποφύγουμε την έλλειψη ισορροπίας καθώς χάνουμε βάρος ή μειώνουμε το σωματικό λίπος.

Αυτό είναι σημαντικό για οποιοδήποτε σχήμα απώλειας βάρους, επειδή έρευνες δείχνουν ότι η συγκέντρωση των τοξινών όπως οι POPs στο σώμα είναι υψηλότερη μετά την απώλεια βάρους.

  1. Τέλος, η κατανάλωση των λαχανικών σε συνδυασμό με καλά λιπαρά μας βοηθά να μεγιστοποιήσουμε την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών που λαμβάνουμε από αυτά τα τρόφιμα επίσης.

Αυτό επιβεβαιώνει μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Journal of Clinical Nutrition, ότι δηλαδή υπάρχει ουσιαστικά μεγαλύτερη απορρόφηση καροτενοειδών από σαλάτες  όταν καταναλώνονται με έλαια, ενώ αυτά δεν απορροφώνται όταν η σαλάτα τρώγεται χωρίς λιπαρά. Αυτό ισχύει και για τα smoothies λαχανικών.

Η αλήθεια είναι ότι τα λιπαρά μπορούν να κάνουν τα πράσινα πάρα πολύ καλύτερα!

Μπορείτε να βρείτε ενδιαφέρουσες συνταγές για σαλάτες, smoothies κ.ά. με λαχανικά και πράσινα πλούσια σε φυτικές ίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά με την προσθήκη ποιοτικών οργανικών Ω – λιπαρών από το Udo’s Oil και ζυμωμένων με προβιοτικά σούπερ τροφών από το Beyond Greens, εδώ: https://bit.ly/2HqHVHL

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr 

Η ιδανική λύση για να παραμείνετε υγιείς ενώ διαχειρίζεστε το σωματικό σας βάρος!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σχετικά Νέα