Συμβουλές

Γιορτή της μητέρας: αφορμή να σκεφτείτε λίγο τον εαυτό σας!

Κάθε χρόνο η γιορτή της μητέρας είναι μια αφορμή για να σκεφτούμε τις ανάγκες που έχουν οι μητέρες – που συνήθως μένουν τελευταίες. Σκέφτονται τις ανάγκες τους αφού πρώτα έχουν φροντίσει για τις ανάγκες των παιδιών, των συνεργατών, του σπιτιού και των κοινωνικών υποχρεώσεων.

Όμως εσείς οι μητέρες αξίζει να δώσετε προτεραιότητα στη δική σας ευεξία. Εάν σας είναι δύσκολο να κάνετε κάτι που να αφορά μόνο τον εαυτό σας, προσπαθήστε να σκεφτείτε με αυτό τον τρόπο: το να φροντίσετε τον εαυτό σας σωματικά, ψυχικά και διανοητικά, σας βοηθά να φροντίσετε καλύτερα εκείνους που αγαπάτε. Είναι σαν την οδηγία στο αεροπλάνο να βάζετε πρώτα τη δική σας μάσκα οξυγόνου!

Πώς μπορείτε να φροντίσετε τον εαυτό σας; Διαβάστε παρακάτω.

Φροντίστε το σώμα σας

Ξέρετε τον τρόπο. Τρώτε καλά, ασκηθείτε και απολαύστε αρκετό ύπνο. Προφανές, έτσι; Δείτε τι συμβαίνει όταν φροντίζετε καλά το σώμα σας.

Μενού… για τη διάθεσή σας

Στοχεύετε πιθανώς στις βιταμίνες, τα μέταλλα και τις ίνες όταν σκέφτεστε τις ωφέλειες της κατανάλωσης των φρούτων και των λαχανικών. Ίσως να σκέφτεστε για την υγεία της καρδιάς ή τη μακροζωία. Αλλά σκέφτεστε για τη διάθεσή σας; Θα έπρεπε! Η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών μπορεί να ενισχύσει τη διάθεσή σας, σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε νεαρούς στη Νέα Ζηλανδία, οι οποίοι διατηρούσαν ημερολόγιο της διατροφής τους και παρακολούθησαν τη διάθεσή τους για τρεις εβδομάδες. [1]

Ασκηθείτε για να αποφύγετε τα κρυολογήματα

Ακριβώς όπως το καλό φαγητό, η άσκηση έχει πολλά φυσικά οφέλη τα οποία πιθανόν τα ξέρετε ήδη. Αλλά ξέρατε ότι μια προπόνηση την ημέρα κρατά τα κρυολογήματα μακριά; Εάν ασκείστε τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα, οι πιθανότητες να κρυολογήσετε πέφτει κατά 43% σε σύγκριση με όσους ασκήθηκαν μία φορά την εβδομάδα ή λιγότερο, λένε τα αποτελέσματα μιας μελέτης διάρκειας 12 εβδομάδων. [2]

Κοιμηθείτε νωρίς

Σαν μαμά, πιθανότατα έχετε βιώσει άγρυπνες νύχτες, και ξέρετε πόσο κουρασμένη αισθάνεστε την επόμενη μέρα. Η έρευνα δείχνει ότι η έλλειψη ύπνου αυξάνει τα επίπεδα της επίφοβης κορτιζόλης- της ορμόνης του στρες, γεγονός που εξηγεί γιατί η στέρηση του ύπνου μας κάνει αγχώδεις. [3] Ενώ δεν μπορείτε να ελέγξετε πότε τα παιδιά σας θα ξυπνήσουν άρρωστα κατά τη διάρκεια της νύχτας, μπορείτε το να κοιμάστε νωρίς να γίνει μια τακτική συνήθεια. Με αυτό τον τρόπο, δεν είστε στερημένη από ύπνο όταν συμβαίνει το αναπόφευκτο.

Η βοήθεια του Stressveda

Υιοθετώντας τις παραπάνω συνήθειες σίγουρα θα αποκτήσετε την περισσότερη ενέργεια που χρειάζονται όλες οι μητέρες. Αλλά μπορεί να συνεχίσετε να αισθάνεστε στρεσαρισμένη και αναποτελεσματική. Το Stressveda είναι μια φόρμουλα που περιέχει οργανικές βιταμίνες του συμπλέγματος Β από βασιλικό, γκουάβα και λεμόνια και το βότανο Ashwagandha.

*Βοηθά στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους, της νευρικότητας και της ψυχικής κόπωσης

*Συμβάλλει στη βελτίωση της πνευματικής απόδοσης και την κανονική λειτουργία του νευρικού συστήματος

*Προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες

* Υποστηρίζει τη γονιμότητα και τη σεξουαλική υγεία

Προάγοντας το πνεύμα σας

Όταν αρχίσετε να αισθάνεστε εξαντλημένοι, τι σας βοηθά; Είναι η κοινωνικοποίηση με φίλους; Είναι η ανάγνωση ενός βιβλίου; Ένας περίπατος; Ένα χόμπι; Ό, τι και αν είναι, δεσμευτείτε να το κάνετε σε τακτική βάση. Εξασφαλίστε δέκα λεπτά για μια μικρή αποκαταστατική δραστηριότητα -όπως το διάβασμα- και κάνετέ την καθημερινά. Στη συνέχεια επιλέξτε μια μεγαλύτερης διάρκειας δραστηριότητα- όπως το να συναντήσετε τον καλύτερο φίλο σας για καφέ ή να κάνετε γιόγκα και κάνετέ την σε εβδομαδιαία βάση. Με αυτόν τον τρόπο, πάντα θα έχετε σε κάτι να προσβλέπετε.

Είναι πολύ εύκολο να αφήνετε τον εαυτό σας πάντα τελευταίο, αλλά αυτή η συνήθεια πρέπει να σταματήσει. Εν κατακλείδι, αν η μητέρα δεν είναι ευτυχισμένη, δεν είναι κανείς ευτυχισμένος!

Βιβλιογραφικές Αναφορές

[1] White BA, Horwath CC, Conner TA. Many apples a day keep the blues away—daily experiences of negative and positive affect and food consumption in young adults. Br J Health Psychol. 2013 Nov;18(4):782-98.

[2] Neale T. Can exercise fend off the common cold? ABC News. Nov. 1, 2010. https://abcnews.go.com/Health/Wellness/fitness-fend-off-common-cold/story?id=12025862

[3] Leproult R, et al. Sleep loss results in an elevation of cortisol levels the next evening. Sleep. 1997 Oct;20(10):865-70.

 

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σχετικά Νέα