Συμβουλές

Βεβαιωθείτε ότι θα περάσετε το καλοκαίρι νιώθοντας υπέροχα!

Έχετε σχέδια για να διασκεδάσετε αυτό το καλοκαίρι! Ανάλογα με το τι χρειάζεστε, επιλέγετε το καλοκαίρι σας να είναι γεμάτο με κοινωνικές εκδηλώσεις, υπαίθριες δραστηριότητες και αποδράσεις.

Με τις καιρικές συνθήκες της εποχής, συμπτώματα όπως η κόπωση, η ζαλάδα και η θολούρα  του εγκεφάλου μπορούν να σας κάνουν να θέλετε να μείνετε σπίτι. Έτσι όμως χάνετε όλες τις καλές στιγμές και τις διασκεδαστικές περιπέτειες που ονειρεύεστε όλο το χειμώνα.

Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές και απολαύστε το πιο όμορφο καλοκαίρι σας!

Μείνετε ενυδατωμένοι

Επειδή ιδρώνετε περισσότερο κατά τη διάρκεια των καυτών καλοκαιρινών μηνών, το σώμα σας μπορεί γρήγορα να αφυδατωθεί. Η αφυδάτωση μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι, αδύναμοι και αγχωμένοι. Για να βοηθήσετε τα όργανα σας να λειτουργούν άριστα και το δέρμα σας να φαίνεται λαμπερό και απαλό, πίνετε τουλάχιστον οκτώ έως εννέα ποτήρια νερό την ημέρα.

Μπόνους: Το πόσιμο νερό μπορεί ακόμη και να μειώσει την όρεξή σας, καθιστώντας την απώλεια βάρους πολύ πιο εύκολη! Αν το καθαρό νερό σας φαίνεται βαρετό, σκεφτείτε να προσθέσετε κάποια αρώματα χαμηλών θερμίδων στο νερό σας όπως λίγο χυμό λεμονιού ή μια υγιεινή, ενυδατική εναλλακτική λύση όπως τσάι βοτάνων ή νερό καρύδας.

Βγείτε έξω και παίξτε

Είναι μια από τις καλύτερες εποχές του χρόνου για να βγείτε έξω και να απολαύσετε την υπέροχη ύπαιθρο. Δεν είναι απλά διασκεδαστικό το να πάτε για κολύμπι ή σε μια οικογενειακή πεζοπορία, αλλά κερδίζετε και το πρόσθετο μπόνους της βελτιωμένης υγείας! Θα πάρετε περισσότερο φρέσκο ​​αέρα και μια τεράστια ώθηση ενέργειας. Αυτή η επιπλέον ενέργεια οφείλεται στο περισσότερο οξυγόνο από αυτό που παίρνετε από τον ανακυκλωμένο εσωτερικό αέρα. Μελέτες δείχνουν ότι το 90% των ανθρώπων αισθάνεται ροή ενέργειας μετά από την παραμονή σε εξωτερικούς χώρους που περιβάλλονται από τη φύση.

Επίσης, θα συνθέσετε περισσότερη φυσική βιταμίνη D από την έκθεση στον ήλιο. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και ισχυρά οστά. Απλά φροντίστε να περιορίσετε την έκθεση σας σε 5-30 λεπτά μεταξύ 10:00 π.μ. και 3:00 μ.μ. τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Αυτό θα σας δώσει αρκετή έκθεση για να συνθέσετε τη βιταμίνη D χωρίς να κινδυνεύσετε να καείτε. Φυσικά, εάν είστε έξω περισσότερη ώρα, προστατευθείτε με άφθονο αντηλιακό.

Μείνετε δροσεροί

Ενώ το να βγείτε έξω είναι εξαιρετικό για εσάς, όταν οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές, είναι σημαντικό να προστατευθείτε από προβλήματα όπως η εξάντληση από τη θερμοκρασία και τη θερμοπληξία. Και οι δύο αυτές καταστάσεις προκαλούνται από την υπερθέρμανση του σώματός σας, με τη θερμοπληξία να είναι η πιο επικίνδυνη. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν βαριά εφίδρωση, γρήγορο παλμό, κόπωση, μυϊκές κράμπες και ζάλη.

Για να διατηρηθείτε δροσεροί και να παραμείνετε υγιείς όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, παραμείνετε μέσα σε κλιματιζόμενους χώρους κατά τη διάρκεια του μεσημεριού, ντυθείτε με ανοιχτόχρωμο και ελαφρύ ρουχισμό και κάντε δροσερά λουτρά και ντους.

Ενισχύστε τον οργανισμό σας με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά

Ο χειμώνας δεν είναι η μόνη εποχή που χρειάζεστε υποστήριξη για την υγεία σας. Αν κάνετε εύκολα μώλωπες, αν ταλαιπωρείστε από κόπωση ή ζαλάδες, θα μπορούσατε να έχετε ανεπάρκεια θρεπτικών ουσιών. Το Beyond Greens είναι ένα κοκτέιλ υπερτροφών, που πολύ δύσκολα μπορούμε να τις εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή. Η μια μεζούρα Beyond Greens αντιστοιχεί σε 2 μερίδες φρούτων και λαχανικών, προσφέρει  βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και ζυμωμένους με προβιοτικά βλαστούς που βοηθούν το σώμα να τα απορροφήσει  λόγω της ευκολότερης πέψης. Είναι εξαιρετικά εύκολο να το προσθέσουμε σε υπέροχα smoothies, σάλτσες, σαλάτες και άλλες συνταγές.

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σχετικά Νέα