healthy
Ξέρετε ότι..., Προϊόντα, Συμβουλές

Είμαστε ό,τι τρώμε… σχεδόν!

Ξέρετε το παλιό ρητό «είμαστε ότι τρώμε»; Λοιπόν, είναι σωστό, αλλά ισχύει μόνο κατά το 1/3! Κι αυτό γιατί ναι μεν είμαστε αυτό που τρώμε, αλλά μόνο εάν το χωνέψουμε σωστά. Έτσι αυτό που πραγματικά ισχύει είναι: «Είμαστε αυτό που τρώμε, απορροφάμε και αφομοιώνουμε». Ποια όμως είναι η διαδικασία της πέψης; Πόσο σημαντική είναι αυτή και πώς μας βοηθούν τα Ultimate Digestive Enzyme και το Probiotic Blend ;

Η διαδικασία της πέψης

Το φαγητό που τρώμε εισέρχεται από το στόμα μας, όπου το μασάμε… συνήθως, εκτός κι αν λόγω ταχύτητας το καταπίνουμε κατευθείαν! Στη συνέχεια, πηγαίνει στο στομάχι και το λεπτό έντερο, όπου διασπάται περαιτέρω και απορροφάται. Ακολούθως, τα θρεπτικά συστατικά πηγαίνουν στο συκώτι για να γίνουν ό, τι χρειάζεται το σώμα μας (αυτό είναι το τμήμα «αφομοίωση»). Αν όλα πάνε καλά παίρνουμε τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργήσει σωστά. Δυστυχώς για τους περισσότερους από εμάς αυτή η διαδικασία δε πραγματοποιείται στην εντέλεια.

Συμπτώματα δυσπεψίας

Το φούσκωμα, τα αέρια, τα ρεψίματα, οι κράμπες, η δυσκοιλιότητα κι ενδεχομένως η χρόνια φλεγμονή είναι όλα σημάδια και συμπτώματα δυσπεψίας… που σημαίνει ότι το σώμα μας δεν διέσπασε πλήρως την τροφή. Η δυσπεψία σημαίνει ότι δεν απορροφάμε και αφομοιώνουμε σωστά.

Συνήθως έχουμε συμπτώματα δυσπεψίας λόγω του τρόπου ζωής μας. Το έντονο άγχος και η μόνιμη εγρήγορση στην καθημερινότητά μας είναι πραγματικά σκληρά για το πεπτικό μας. Τρώγοντας πολύ γρήγορα, δεν μασάμε αρκετά κι αυτή είναι η Νο 1 αιτία της δυσπεψίας. Τα υγρά που καταναλώνουμε με τα γεύματα, το υπερβολικό φαγητό και το άσκοπο φαγητό είναι η 2η αιτία.

Λύση στα συμπτώματα δυσπεψίας

Όταν έχουμε συμπτώματα δυσπεψίας, μπορούμε να επαναφέρουμε την πέψη μας σε ισορροπία με μερικά βασικά βοηθήματα για το πεπτικό μας σύστημα.

  1. Καλύτερες πεπτικές συνήθειες

Αυτό που φαίνεται απλό και εύκολο είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που μπορούμε να καταφέρουμε.

Χαλαρώστε ενώ τρώτε (απενεργοποιήστε τις ειδήσεις), μασάτε καλά, ενώ δεν χρειάζεται να πίνετε πολλά υγρά με τα γεύματα. Κάντε όλα τα παραπάνω συνήθεια, με αρκετές εβδομάδες συνεχούς πρακτικής για να επιτευχθεί η επιτυχής διαδικασία. Ξεκινήστε με 1 γεύμα την ημέρα και σιγά-σιγά συνεχίστε το σε κάθε γεύμα. Τα καλά νέα είναι ότι θα αρχίσετε να αισθάνεστε τα δυσάρεστα συμπτώματα να μειώνονται με κάθε γεύμα που τρώτε αργά.

  1. Πεπτικά ένζυμα

Αντιμετωπίζετε φουσκώματα, αέρια ή ρεψίματα; Ή έχετε πολλές δυσανεξίες σε τρόφιμα;

Τρώγοντας πολύ γρήγορα και / ή τρώγοντας τα ίδια τρόφιμα ξανά και ξανά (σιτάρι, γαλακτοκομικά, κ.λπ.) είναι μια συνήθεια που μπορεί να οδηγήσει σε ελλείψεις ενζύμων. Με λίγα λόγια, το πάγκρεάς σας είναι κουρασμένο να παράγει τα ίδια ένζυμα ξανά και ξανά. Το Ultimate Digestive Enzyme της Flora λειτουργεί άμεσα. Τα φυτικά ένζυμα που περιέχει αρχίζουν να εργάζονται στο στομάχι σας, έτσι ώστε να βοηθήσουν το υπερφορτωμένο πάγκρεάς σας να κάνει διάλειμμα και να επαναφορτιστεί. Η πρόσληψή τους συστήνεται για τουλάχιστον 3 μήνες, ενώ στη συνέχεια, καλό είναι να τα χρησιμοποιείτε οποτεδήποτε τρώτε ένα πολύ μεγάλο γεύμα ή κάποιες τροφές που σας βαραίνουν.

  1. Προβιοτικά

Μια παρενέργεια της δυσπεψίας μπορεί να είναι μια ανισορροπία στο μικροβίωμά σας, δηλαδή τα βακτήρια που ζουν στο έντερο σας. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ακόμη πιο πολύ φούσκωμα και πολύ δύσοσμα αέρια.

Ο τρόπος ζωής μας είναι πολύ πιο αποστειρωμένος από ό, τι ήταν πριν από μερικές γενιές και ο εμπλουτισμός με φιλικά βακτήρια στο έντερό μας καθίσταται πιο αναγκαίος και  τακτικός. Τα βακτήρια στο έντερό μας κάνουν πολλές δουλειές στο σώμα μας, βοηθώντας ακόμη και ένζυμα όπως η λακτάση στην καλύτερη αφομοίωση των τροφών μας. Παίρνετε τακτικά Probiotic Blend της Flora. Διατηρεί τα βακτήρια του εντέρου σας «ευτυχισμένα» και σε ισορροπία.

  1. Ποικιλία

Έχουμε την τάση να κολλάμε στα ίδια τρόφιμα. Αγοράζουμε τα ίδια κάθε εβδομάδα.

Ένα μικρό κόλπο που μπορούμε να κάνουμε είναι για 1 – 2 μήνες κάθε χρόνο να αγοράζουμε 1 νέο φρούτο ή λαχανικό κάθε εβδομάδα. Δοκιμάστε το! Αυτό συνήθως οδηγεί στο να εμπλουτίζεται η διατροφή μας, με 1 ή 2 νέα τρόφιμα, κάθε χρόνο. Αυτό μπορεί να μην φαίνεται κάτι μεγάλο, αλλά πραγματικά είναι κέρδος!

Το έντερο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αρέσει τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση. Προσθέτοντας 1 μερίδα ζυμωμένων τροφών την ημέρα μπορεί να βοηθήσει την πέψη σας. Το τουρσί, το κεφίρ ή το γιαούρτι καλής ποιότητας θα τροφοδοτήσει τα καλά βακτήρια στο έντερό σας.

Εάν βιώνετε οποιαδήποτε συμπτώματα κακής λειτουργίας του πεπτικού συστήματος τώρα, μη φοβάστε! Το έντερό σας μπορεί να είναι χαρούμενο γρηγορότερα από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε.

Σχετικά με τη συγγραφέα: Lisa Kilgour
Η Lisa Kilgour είναι Εγγεγραμμένος Ολιστικός Διατροφολόγος (RHN), ιδρυτής της LisaKilgour.com, και μέλος ΔΕΠ στην Καναδική Σχολή Φυσικής Διατροφής.

Μπορείτε να αναζητήσετε κοντινό σημείο πώλησης, εισάγοντας τον ταχυδρομικό σας κώδικα ΕΔΩ. Πριν μεταβείτε στο σημείο, επικοινωνήστε μαζί του ώστε να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σημεία πώλησης στο τηλ. 2310 449 441 ή με αποστολή e-mai στο info@medmelon.gr

Σχετικά Νέα